Η οικογένεια του ΕΣΝΜ γιόρτασε το τέλος μιας ακόμη όμορφης μπασκετικής χρονιάς 🏀💙

Μέσα σε ένα ζεστό, γιορτινό και γεμάτο χαμόγελα κλίμα, πραγματοποιήθηκε η Γιορτή Λήξης της αγωνιστικής περιόδου 2025-2026 του ΕΣΝΜ, σηματοδοτώντας το όμορφο κλείσιμο μιας ακόμη επιτυχημένης μπασκετικής χρονιάς.
Αθλητές όλων των ηλικιών, γονείς, προπονητές, μέλη και φίλοι του συλλόγου γέμισαν το γήπεδο, δημιουργώντας μια υπέροχη ατμόσφαιρα που ανέδειξε για ακόμη μία φορά το οικογενειακό πνεύμα που χαρακτηρίζει τον ΕΣΝΜ.
Η εκδήλωση ξεκίνησε με τις μικρές ηλικίες της Ακαδημίας, όπου οι νεαροί αθλητές παρουσίασαν τις δεξιότητές τους μέσα από διασκεδαστικές ασκήσεις και παιχνίδια, κερδίζοντας το θερμό χειροκρότημα όλων των παρευρισκομένων.
Ακολούθησε η απονομή των αναμνηστικών διπλωμάτων, ως επιβράβευση της προσπάθειας, της συνέπειας και της προόδου που επέδειξαν καθ' όλη τη διάρκεια της σεζόν.
Στη συνέχεια, τα αγωνιστικά τμήματα συμμετείχαν σε διαγωνιστικά παιχνίδια, προσφέροντας όμορφες στιγμές, υγιή συναγωνισμό και πολλές συγκινήσεις, ενώ οι νικητές παρέλαβαν τα δώρα τους μέσα σε κλίμα ενθουσιασμού.
Η βραδιά κορυφώθηκε με τον φιλικό αγώνα των μεικτών ομάδων Ανδρών, Vintage και Εφήβων, όπου το θέαμα, το πάθος για το άθλημα και το καλό κλίμα απέδειξαν πως το μπάσκετ ενώνει όλες τις γενιές.
Καθ' όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης, μικροί και μεγάλοι απόλαυσαν κεράσματα, χυμούς και σνακ, ενώ ο φωτογραφικός φακός κατέγραψε τις πιο όμορφες στιγμές μιας βραδιάς που θα μείνει αξέχαστη σε όλους.
Ο ΕΣΝΜ ευχαριστεί θερμά όλους όσοι συνέβαλαν στην άψογη διοργάνωση της εκδήλωσης, τους προπονητές, τους εθελοντές, τους γονείς, τους χορηγούς και φυσικά όλους τους αθλητές μας, που με το χαμόγελο και την παρουσία τους έδωσαν ξεχωριστό χρώμα στη γιορτή.
Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τη νέα αγωνιστική χρονιά, με ακόμη περισσότερη όρεξη, στόχους και όμορφες μπασκετικές στιγμές.
Καλό καλοκαίρι σε όλους!








